niedziela, 30 listopada 2014

Zaprojektowani...

...czyli Krakowskie Targi Dobrego Wnętrza i moje stamtąd zdobycze!
Zachwyciły mnie rzeczy od How Deer You. Kupiłam na ich stoisku cudny woreczek i girlandę gwiazdki. Kto kocha motywy zwierzęce będzie oczarowany. Ja chyba jeszcze się skuszę na poduszkę. Przygarnęłam też literkę, duży czarny dekor. Litera nie była wprawdzie na sprzedaż, stanowiła tylko dekorację stoiska MINKO. Dzięki bardzo miłej Pani literka przyjechała ze mną do domu i teraz będzie ozdabiać moje wnętrza. Tak, tak to ta sama literka, którą widzicie na prezentacyjnych zdjęciach aranżacji mebli MINKO. Marzy mi się pastelowy, okrągły stolik różowy albo niebieski, urocze w swojej prostocie. Minimalistyczny styl skandynawski oczami polskiego rzemiosła.








Świetna impreza i pomysł, tak dużo ludzi z pasją w jednym klimatycznym miejscu i mieście - Hala Starej Zajezdni w Krakowie. Udane niedzielne południe!
Więcej na temat targów oraz wystawców znajdziecie na stronie organizatorów Papier Kamień Nożyce. Gorąco polecam.

Pozdrawiam
Kinga

1 komentarz :

  1. Bardzo mi się ten worek podoba. Fajne nadruki, bardzo stylowe, ładnie wykonane...

    OdpowiedzUsuń