poniedziałek, 10 grudnia 2012

Kanapa - prosta zmiana

Metamorfoza starej kanapy

Postanowiłam, że ten post poświęcę krótkiej i bardzo prostej metamorfozie starej kanapy.
Kanapa, którą obecnie posiadam trochę lat ma już za sobą, nie należy do najwygodniejszych, dodatkowo jest dość mała. Ta, o której marzę jest miękka, duża, w jasnym kolorze i jest jeszcze w sklepie... Na razie musi wystarczyć ta, którą mam, dlatego za pomocą  jasnej narzuty i kilku poduszek staram się dodać trochę mojego ulubionego stylu i wygody.
Ostatnio choruję na różne poduchy i poszewki i często zmieniam je z zależności od nastroju czy okazji. Swoją drogą nie sądziłam, że kilka takich drobiazgów i kolorów potrafi tak zmienić wygląd mebla. Na końcu możecie zobaczyć jak ta sama kanapa wygląda bez ''ubrania'' :)






Poniżej dodałam zdjęcia ozdobienia kanapy zaproponowane przez kilkuletnią córkę. Miała świetną zabawę podczas robienia tych zdjęć i efekt bardzo nam się spodobał.




A na koniec dla porównania...



Miłego oglądania i zapraszam na następnego posta niebawem. K.

2 komentarze :