poniedziałek, 13 października 2014

gray boxes

Jednymi z moich ostatnich wnętrzarskich nabytków są nieduże, urocze skrzynki kupione w Pepco. Ten sklep potrafi mnie czasem mile zaskoczyć. Po pierwsze kolor tych skrzynek - super szary, kolor którego kiedyś nie zastosowałabym w żadnym pomieszczeniu bo wydawał mi się ponury i kojarzył z asfaltową drogą, teraz uważam go za super elegancki, nowoczesny. Przede wszystkim dodatki jakie spotykam w tym kolorze są coraz ładniejsze nie mówiąc już o palecie odcieni tego koloru do malowania ścian. Po drugie te gwiazdki na bokach skrzynek powodują, że nie są takie surowe i idealnie pasują nawet do pokoju dzieci. Po trzecie gabaryty skrzynek pozwalają na zagospodarowanie ich i na półce i na parapecie, w łazience i kuchni. Po prostu uniwersalne, dlatego nie zastanawiałam się długo nad ich zakupem i dobrze. Sama jeszcze nie zdecydowałam jakie będą miały u mnie zastosowanie, tzn. pomysłów mam tyle i chętnych na nie, że nie umiem zdecydować. Wiem, że w sklepie były jeszcze w kolorze białym, ale ten szary...














Udanego tygodnia!
K

4 komentarze :