środa, 3 grudnia 2014

Moja piątka - prezenty, które sama chciałbym dostać...

Oto moje pomysły na prezent mikołajkowo-świąteczny. Może ktoś zainspiruje się przed zakupami i skorzysta z moich propozycji. No to zaczynamy...

Na pierwszym miejscu domki - latarenki i to przynajmniej trzy. Urzekły mnie i tyle. Myślę, że taka dekoracja wspaniale umili i ociepli długie zimowe wieczory.

Pinterest

Pinterest

Pinterest

Książka, album dla wszystkich miłośników wnętrzarskich inspiracji. The design book wyd.Phaidon zabierze w świat 500 kultowych przedmiotów w historii designu. Drugą propozycją jest album Polish Design: Uncut, wyd. Instytut Adama Mickiewicza, który przedstawia sylwetki uznanych polskich projektantów i ich dokonania.

uk.phaidon.com

www.dobrybook.pl

Teraz coś dla kobiet ceniących połączenie klasyki i romantyzmu, jak z kostiumowego filmu.
Haftowany woreczek z czarnego weluru, piękna i praktyczna dekoracja nie tylko naszej toaletki. Taka glamour wersja klasycznej kosmetyczki. Aż chce się go dotknąć...

www.arteego.pl

A to będzie frajda dla całej rodziny i dla dzieci i dla dorosłych. Ponadczasowa gra kółko-krzyżyk i jednocześnie ozdoba kawowego stolika w salonie. Taka wersja z obrotowymi, niegubiącymi się klockami byłaby najpraktyczniejszym rozwiązaniem.

www.geektoys.pl

www.legler-online.com


I moja ostatnia propozycja, podobnie jak haftowany worek, to szklane pudełko na biżuterię czy inne drobiazgi ozdobi każdy kobiecy kąt w domu. Dzięki szklanej i przeźroczystej strukturze jeszcze bardziej wyeksponuje to co schowamy do środka. Niby ukryte a jednak widoczne, jak eksponat na wystawie. Dla mnie ten w miedzianej oprawie...

www.hm.com

www.bellemaison.pl

www.zarahome.com


No i jak? Pomogłam coś?

6 komentarzy :

  1. Domki są śliczne. ładne są też metalowe, pewno widziałas na Scandi Shop (https://www.facebook.com/ScandiShopFanPage/photos/a.598469516849994.1073741828.181822608514689/891316374231972/?type=1&theater)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Metalowy mam, teraz poluje na takie ceramiczne.

      Usuń
  2. ale fajne te gierki, super pomysł na prezent dla dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Domki i szkatułki rewelacyjne. Widziałam domek w takim właśnie stylu w najnowszej kolekcji świątecznej w Hebe. Jutro będzie mój..

    OdpowiedzUsuń