czwartek, 18 grudnia 2014

zainspiruj się na święta

Zapewne większość z Was ma już obmyślane dekoracje świąteczne, ba u niektórych jest już ubrana choinka, a ja mam lenia i nic jeszcze nie jest gotowe...Co prawda już od jakiegoś czasu śledzę Internet w poszukiwaniu świątecznych inspiracji i oto kilka wybranych przeze mnie zdjęć (źródło Pinterest).
Muszę się zmobilizować i do weekendu ogarnąć mieszkanie i przygotować dekoracje, może już nawet ubierzemy choinkę, chciałabym żywą...ale przy małym dziecku opadające igły nie są dobrym pomysłem, więc w tym roku pewnie skończy się na niewielkiej sztucznej choince. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem po weekendzie zobaczycie jak to będzie u mnie w tym roku.

Evergreen Christmas

mini tree

DIY tags (Anness.se) – Husligheter.se

vul je mini kerstboom met zelfgemaakte hangertjes van houtschijfjes (te koop op: www.houtspel.nl )

DIY X-mas decoration

garland

Bright and beautiful holiday decor

pine cones


cute for kid's rooms

House Doctor Christmas

☆ christmas

Ornaments

♥

Xmas pillow

simple christmas decor

Stars -

Christmas cookies

Christmas cookie stars


Po tych zdjęciach widać jaki mniej więcej klimat chciałabym stworzyć na święta w tym roku. 
No to udanych przygotowań!!!
Kinga

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz