piątek, 13 lutego 2015

blue is the warmest colour...


Bardzo mnie to cieszy, że niebieski będzie nadal królował we wnętrzach. Bo go lubię, w szczególności w delikatnej pastelowej odsłonie ale również jako nieco mroczny granat. Paleta odcieni niebieskiego to studnia bez dna... Do tej pory niebieski gościł raczej w mojej szafie, tekstyliach czy kuchni. Teraz zastanawiam się nad jakimś meblem w tym kolorze, mam już nawet kilka typów, ale o tym innym razem... Na razie wybrałam kilka zdjęć, dla mnie świetne podpowiedzi jak subtelnie lub odważnie przemycić niebieski do wnętrz (źródło Pinterest).

Te dziecinne pokoje od razu skradły moje serce, dużo bieli i tylko niebieskie akcenty. O to właśnie chodzi!










...lampy...




kolor ściany świetnie podkreślony złotą ramką lustra, i nie wiadomo co bardziej zdobi - lustro ścianę czy ściana lustro...


śliczny kolor drzwi


klimat tej jadalni - dla mnie strzał w dziesiątkę, kolory idealnie grają, przy takim stole można jeść i jeść...


no na takiej kanapie to można poleżeć...i stolik też poproszę


niebieskie szkło to hit, był i będzie hot...




właśnie tak, niby komplet a każda ma inny wzór



w tej szafce wszystko mi się podoba kolor, wielkość, kształt...

6 komentarzy :

  1. Na serca dnie
    Niebieski kolor jest...

    Piękny dobór zdjęć... wszystko, bardzo ładny post, kolorystyka ...

    OdpowiedzUsuń
  2. te dziecięce pokoiki są po prostu genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z ciuchów z granatowym akcentem to chyba najsłynniejsza jest bluza marynarska w pasy?

    OdpowiedzUsuń
  4. ja natomiast uwielbiam niebieskie akcenty w tekstyliach (pościel, obrusy!), ceramice i w kwiatach: niezapominajki, hortensje, fiołki afryk...

    OdpowiedzUsuń